NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

Conform cerințelor Regulamentului (UE) 2016/679/27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, societatea EURO TOUR S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
EURO TOUR S.R.L. colectează și prelucrează date cu caracter personal în următorul scop:

a) Activități comerciale privind servicii de cazare și prestări servicii (restaurant – bar, evenimente, servicii conexe) cuprinzând activități de ofertare, contractare, vânzări produse, relații comerciale cu alte entități juridice;

b) Activități post-vânzare cuprinzând servicii de relații cu clienții, informarea acestora privind evaluarea produselor si serviciilor oferite, îmbunătățirea calității serviciilor de reparații și întreținere a produselor și serviciilor comercializate prin activitatea desfășurată;
c) Activități referitoare la respectarea prevederilor legale privind întocmirea și raportarea documentelor specifice (de ex. fișa de cazare) și contabile (declarații contabile, facturi, etc.)
d) Activități referitoare la siguranța dumneavostră și a bunurilor dumneavoastră;
e) Interesului legitim urmărit de Euro Tour SRL sau o parte terță (de ex. în cazul prevenției fraudelor cu carduri bancare)
f) Rezolvarea solicitărilor dumneavoastră în legătură cu activitatea desfășurată de EURO TOUR S.R.L.

Datele dumneavoastră ne sunt necesare in scopul desfășurării activității. Refuzul dumneavoastră de a furniza anumite date poate determina imposibilitatea furnizării de către EURO TOUR S.R.L. a serviciilor ori bunurilor solicitate.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către EURO TOUR S.R.L. și sunt comunicate numai următorilor destinatari: angajații desemnați ai societății, persoana vizată, parteneri contractuali ai societății, alte companii din același grup cu EURO TOUR S.R.L., societăților bancare la care clienții au deschise conturi și pe care le-au comunicat către EURO TOUR S.R.L., instituții publice autorizate să prelucreze date cu caracter personal ( de ex. ANAF, Ministerul de Interne prin Poliția Română, Ministerul Turismului etc.).

EURO TOUR S.R.L. colectează date și în scopuri de marketing sau publicitate, dar doar cu acordul dumneavoastră expres. Acesta se realizează fie prin accesarea site-urilor noastre și completarea datelor în câmpul de newsletter fie printr-un acord expres semnat cu unul dintre angajații sau colaboratorii noștrii.
Aveți oricând posibilitatea să vă retrageți acest consimțământ și să va bucurați în continuare de serviciile Euro Tour.

Conform Regulamentului (UE) 2016/679/27 aprilie 2016, beneficiați de:

• dreptul la transparență,
• dreptul de a fi informat,
• dreptul de acces la date,
• dreptul la rectificare,
• dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)*,
• dreptul la restricționarea prelucrării,
• dreptul la portabilitatea datelor,
• dreptul de a nu fi supus unei decizii automate (inclusiv crearea de profiluri), dreptul de a se adresa justiției/ ANSPDCP.

Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la EURO TOUR S.R.L. din Loc. Brașov, Str. Aninoasa, nr. 5, jud. Brașov sau la email office@ambienthotels.ro .

Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră, membrii ai familiei, împuterniciți ori în cadrul unor relații de muncă. Ele se colectează fie direct (de ex. prin completarea fișei de cazare, ori prin emailul transmis de dumneavoastră), fie prin intermediul colaboratorilor noștrii (de ex. efectuați o rezervare prin intermediul aplicațiilor specializate cum ar fi Trivago ori agențiile de turism). Există cazuri cand datele sunt furnizate in cadrul unui raport comercial încheiat cu societatea la care lucrați sau colaborați ( de ex. cand călătoriți în interes de afaceri sau se organizează un eveniment cu o listă nominală de invitați). Colectăm date și prin intermediul cookie-urilor, dar acestea pot fi ușor blocate de dumneavoastră prin intermediul setărilor browserului.

În cadrul locațiilor EURO TOUR S.R.L. exista un sistem de supraveghere video. Acesta supraveghează zonele comune, conform prevederilor impuse de legislația în domeniu. Perioada de stocare a imaginilor este de 30 de zile.

În cazul în care datele dumneavoastră sunt transferate pe teritoriul Uniunii Europene sau al altor țări din afara acesteia ( de ex. in baza relațiilor comerciale avute cu agențiile de turism, ori aplicațiile de rezervări specifice) ne asigurăm că și acestea respectă prevederile legale privind protecția datelor cu caracter personal și există o legislație compatibilă și acceptată de Uniunea Europeană.

Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa accesați oicare dintre site-urile noastre și să descoperiți rubrica de Politica de Confidențialitate și Politica de Cookie-uri, ori să solicitați de la Recepția unității de cazare un exemplar al acestora.

Observație:
*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de politie, justiție, securitate socială). Prin urmare, această mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

Politica de Confidentialitate

Data intrarii in vigoare: mai 2018

Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica la www.vilaambient.ro detinut si operat de Euro Tour SRL, cu sediul in Mun. Brasov, str. Aninoasa nr. 5, Jud Brasov, telefon/fax +40 268471747, email office@ambienthotels.ro

Prin aceasta Politica de Confidentialitate va explicam modul in care colectam si utilizam informatiile, care ar putea include datele personale pe care le furnizati pe website-ul nostru: www.vilaambient.ro .

Euro Tour SRL desfasoara activitati de cazare, bar-restaurant, organizare evenimente precum si servicii conexe acestor activitati cum ar fi (concierge, transport hotel-aeroport etc).

Colectare de date

Printre tipurile de informatii personale pe care le colectam se numara:

  • Prenumele, numele, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa dumneavoastra;
  • Informatii referitoare la nationalitatea dumneavoastra;
  • Datele cardului bancar (tipul cardului, numarul cardului de credit, numele titularului, data expirarii si codul de securitate);
  • Informatii despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii si a plecarii, cereri speciale, observatii despre preferintele serviciilor dumneavoastra (inclusiv preferinta pentru tipul de camera, facilitati sau orice alte servicii utilizate);
  • Informatiile pe care le furnizati cu privire la preferintele dumneavoastra de marketing sau in cursul participarii la sondaje, concursuri sau oferte promotionale;


Scopul colectarii datelor

Datele dumneavoastra sunt colectate in urmatoarele scopuri:

  • Rezervari: Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a finaliza si administra rezervarea dumneavoastra realizata online sau offline.
  • Serviciul clienti: Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a va oferi serviciul achizitionat necesar.
  • Comentariile clientilor: Putem utiliza datele dumneavoastra de contact pentru a va invita prin e-mail sa scrieti un comentariu pentru oaspeti dupa sejur. Acesta ii poate ajuta pe alti calatori sa aleaga cazarea care le convine cel mai bine. Daca trimiteti un comentariu, acesta poate fi postat pe website-ul nostru.
  • Activitati de marketing: De asemenea, utilizam datele dumneavoastra pentru activitati de marketing, conform legii. In cazul in care utilizam datele dumneavoastra personale in scopuri de marketing direct, precum newsletteruri comerciale si comunicari de marketing privind produse si servicii noi sau alte oferte despre care credem ca ar putea fi de interes pentru dumneavoastra, vom include un link de dezabonare pe care il puteti utiliza daca nu doriti sa va mai trimitem mesaje.
  • Alte comunicari: S-ar putea sa existe si alte dati cand vom lua legatura prin e-mail, posta, telefon sau SMS, in functie de datele de contact pe care le partajati cu noi. Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicari:
    • Este posibil sa trebuiasca sa raspundem la si sa rezolvam cererile pe care le-ati efectuat
    • Daca nu ati finalizat o rezervare online, este posibil sa va trimitem un e-mail cu un memento pentru a va continua rezervarea. Credem ca acest serviciu suplimentar va este util pentru ca va permite sa continuati o rezervare fara a mai fi nevoie sa cautati din nou cazarea sau sa completati toate detaliile rezervarii de la inceput.
    • Cand utilizati serviciile noastre, va putem trimite un chestionar sau va putem invita sa scrieti un comentariu despre experienta dumneavoastra pe website-ul nostru sau al partenerilor nostri. Credem ca acest serviciu suplimentar este util pentru dumneavoastra si pentru noi, deoarece ne vom putea imbunatati website-ul pe baza feedback-ului primit
  • Analiza, imbunatatire si cercetare: Utilizam datele personale pentru a efectua cercetari si analize. Este posibil sa implicam o terta parte sa faca acest lucru in numele nostru sau sa avem obligatia de a transmite aceste informatii cate institutiile acreditate (de ex. Ministerul Turismului). Putem partaja sau dezvalui rezultatele unor astfel de cercetari, inclusiv unor terte parti, in forma anonima, criptata. Utilizam datele dumneavoastra personale si in scopuri analitice, pentru a ne imbunatati serviciile, pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si pentru a imbunatati functionalitatea si calitatea serviciilor noastre online de calatorie.
  • Securitatea, detectarea si prevenirea fraudelor: Utilizam informatii, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda si alte activitati ilegale sau care incalca drepturile de autor, utilizarea cardurilor furate etc.. De asemenea, folosim aceste informatii pentru a investiga si detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor si pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. In aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terte parti, cum ar fi autoritatile nationale sau internationale acreditate conform legii sau consultantilor externi.
  • Motive juridice: In anumite cazuri, trebuie sa utilizam informatiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamatiile, pentru investigatiile si respectarea reglementarilor sau pentru a pune in aplicare un acord sau pentru a conforma solicitarile legale din partea organelor de drept in masura in care acest lucru este prevazut de lege (de ex. comunicarea fiselor de cazare catre reprezentantii Ministerului de Interne prin serviciul Politiei Romane).

Puteti alege oricand ce date personale (daca exista) doriti sa ne furnizati. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personale, cele impuse prin lege, sunt strict necesare desfasurarii activitatii, motiv pentru care, in lipsa acestora nu va putem oferi serviciul solicitat.

Datele prelucrate in scop de marketing sunt prelucrate doar in baza unui acord expres al dumneavoastra, acord ce poate fi oricand retras.

Datele prelucrate in scopuri statistice, de cercetare si analiza, sunt date anonimizate, ce nu permit identificarea dumneavoastra in nici un fel.



Modul de colectare al datelor

Datele cu caracter personal sunt colectate prin una din urmatoarele metode:

  • Direct de la persoana vizata, prin intermediul fisei de cazare, a cererilor emise in cazul unei solicitari de rezervari (offline sau online) sau prin comunicarea directa;
  • Prin intermediul colaboratorilor nostri, agentii de turism sau aplicatii specifice de rezervari;
  • Prin intermediul solicitarilor persoanelor mandatate de dumneavoastra;
  • Prin intermediul website-ului nostru, pe baza preferintelor de utilizare, in timpul vizitarii paginii web, prin intermediul cookies-urilor. Pentru mai multe detalii legate de Politica de Cookies, te rog apasa aici.

Daca vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau va afecteaza in mod semnificativ, vom implementa masuri adecvate pentru a va proteja drepturile si libertatile, inclusiv dreptul de a obtine o interventie umana.

Transferuri de date internationale

Transmiterea datelor cu caracter personal descrisa in prezenta Politica de confidentialitate poate include transferuri de date cu caracter personal in strainatate, catre tari ale caror legi privind protectia datelor nu sunt la fel de cuprinzatoare ca acelea ale tarilor din Uniunea Europeana. De obicei aceste transferuri apar in momentul colaborarii cu agentiile de turism aflate pe teritoriul altor state din afara UE (de ex. Israel) prin intermediul carora efectuati rezervari, ori prin intermediul aplicatiilor specifice de rezervari prin care ne comunicati datele dumneavoastra, dar care au serverele sau central tehnologic in alte tari, din afara Uniunii Europene.

In aceste situatii transferam datele personale numai destinatarilor care ofera un nivel adecvat de protectie a datelor; de aceea facem aranjamente contractuale pentru a ne asigura ca datele dumneavoastra personale sunt in continuare protejate in conformitate cu standardele europene. Ne puteti cere sa vedeti o copie a acestor clauze folosind detaliile de contact de mai jos.

Securitate

Euro Tour SRL respecta proceduri rezonabile pentru a impiedica accesul neautorizat la informatiile cu caracter personal si utilizarea necorespunzatoare a acestora. Utilizam sisteme si proceduri adecvate pentru a proteja informatiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate si restrictii tehnice si fizice pentru accesarea si utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal in cursul activitatii acestuia.

Retentia datelor

Vom pastra informatiile dumneavoastra, care pot include date personale atat timp cat este necesar sa va furnizam servicii, sa respectam legile aplicabile, sa solutionam litigii cu orice parte si altfel, daca este necesar, pentru a ne permite sa ne desfasuram activitatea, inclusiv pentru a detecta si a preveni frauda sau alte activitati ilegale.

De exemplu avem obligatia de a pastra documentele aferente tranzactiilor financiare 10 ani de la incheierea exercitiului financiar in care au fost prelucrate, ori fisele de cazare au obligatia de a fi arhivate pe o perioada de 5 ani, conform legilor in domeniu.

Toate datele personale pe care le pastram vor fi supuse acestei Politici de confidentialitate. Daca aveti o intrebare despre o anumita perioada de pastrare pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesam despre dumneavoastra, va rugam sa ne contactati prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.

Optiunile si drepturile dumneavoastra

Dorim sa va controlati modul in care datele dumneavoastra personale sunt utilizate de noi. Puteti face acest lucru in concordanta cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (art. 14-23) in urmatoarele moduri:

  • Ne puteti solicita o copie a datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra;
  • Ne puteti informa despre orice modificare a datelor dumneavoastra personale sau ne puteti cere sa corectam datele personale pe care le detinem despre dumneavoastra;
  • In anumite situatii, ne puteti cere sa stergem, sa blocam sau sa restrictionam prelucrarea datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra sau sa va opuneti anumitor moduri in care va folosim datele personale; si
  • In anumite situatii, puteti, de asemenea, sa ne solicitati sa trimiteti datele personale pe care ni le-ati dat unei terte parti.

In cazul in care va folosim datele dumneavoastra personale pe baza consimtamantului dumneavoastra, aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant in orice moment sub rezerva legii aplicabile.

In cazul in care procesam datele dumneavoastra personale bazate pe interes legitim sau interes public, aveti dreptul sa va opuneti in orice moment utilizarii datelor dumneavoastra personale dor in conformitate cu legislatia aplicabila.

Va rugam sa ne informati cu promptitudine cu privire la orice schimbari sau inexactitati la datele dumneavoastra personale, contactand office@ambienthotels.ro. Vom rezolva solicitarea dumneavoastra in conformitate cu legea aplicabila.

Intrebari sau reclamatii


Daca aveti intrebari sau preocupari legate de prelucrarea datelor dumneavoastra personale sau daca vreti sa va exercitati oricare dintre drepturile pe care le aveti in conformitate cu acest anunt, sunteti binevenit(a) sa ne contactati printr-o cerere scrisa fie la adresa din Mun. Brasov, str. Aninoasa, nr. 5, Jud. Brasov, pentru Sc Euro Tour SRL, fie prin email la adresa office@ambienthotels.ro. De asemenea, puteti contacta autoritatea locala pentru protectia datelor daca aveti intrebari si reclamatii.

Modificari ale notificarii


Dupa cum activitatea noastra se schimba constant, aceasta Politica de Confidentialitate se poate schimba din cand in cand. Daca vom efectua modificari semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastra (de exemplu, atunci cand vom incepe prelucrarea datelor dumneavoastra personale in alte scopuri decat cele specificate mai sus), va vom contacta inainte de a incepe aceasta procesare.

SC Euro Tour SRL